מרחב הדרום: 3 חיילים פצועים אחד בינוני עד קשה, יירוט בשמי אופקים

מוטי סבן No Comments on מרחב הדרום: 3 חיילים פצועים אחד בינוני עד קשה, יירוט בשמי אופקים

הג'יאהד האיסלאמי ממשיך בשיגורים אל ישראל, הג'יאד מוציא הודעת שמחה על השיגורים: דמנו אינו זול | יירוטים נראו מעל שדרות, אשקלון ואופקים | עד כה: 30 יעדי חמאס והג'יאהד הופצצו. 25 יירוטים של כיפת ברזל | 3 חיילי צה"ל נפצעו מהשיגורים, אחד סובל מפגיעות גפיים והשניים פציעות קלות הם פונו לביה"ח" סורוקה" להמשך טיפול | נתניהו: נגיב בחומרה על הירי

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (שלישי) דובר צה"ל מדווח כי מהשיגורים נפצעו שלושה חיילי צה"ל. 

חייל צה״ל נפצע באורח בינוני ושני חיילי צה"ל נפצעו באורח קל מהשיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל במהלך היום. החיילים מפונים לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

מבית החולים "סורוקה" נמסר: שלושה פצועים פונו במסוק מאזור סופה, לחדר הטראומה בסורוקה. אחד מהם במצב בינוני, סובל מפגיעת גפיים. שניים נוספים במצב קל.

אבו מג'אהד, דובר ועדות ההתנגדות בעזה בראיון לערוץ אלמיאדין הלבנוני: "התקבלה החלטה בהנהגה המאוחדת של ההתנגדות בעזה, לפיה כל תקיפה ישראלית תענה בתגובה. זה זמן ההרתעה מול הכיבוש הישראלי"

מאז השעה שבע בבוקר בעוטף עזה, ניתנה האות למטח הכבד מאז "צוק איתן" שהפעיל הג'יאד האסלאמי כנגד תושבי העוטף, בחסדי שמיים לא היו נפגעים בנפש, צעיר נפצע בינוני עד קשה מרסיסים של פצמ"ר שנחת בעוטף עזה. צה"ל הגיב בהפצצות כבדות ברחבי ברצועה והרחיב את התגובה לייעדים של חלמאס והג'יאד האיסלאמי.

לקראת השעה שלוש בצהרים היום, שוב זוהו מטחים לכיוון העוטף, השיגורים המשיכו לכיוון שדרות אשקלון, צה"ל הודיע על יירוט בשמי אופקים, המרחב הרחוק ביותר ששוגרה לעברו רקטה עד כה. משדרות פונו שלשוה פצועים לבית החולים "ברזילי" באשקלון, שניים נפגעי חרדה ואחד סובל מחבלות קלות, ככל הנראה בגלל ריצה למרחב מוגן בזמן האזעקות.

צה"ל הפציץ היום מהאוויר מנהרה ארוכה ויחודית של חמאס, המנהרה התחילה מרפית המצרית ממשיכה לרצועת עזה ויוצאת במעבר כרם שלום כ-900 מטר לתוך שטח ישראל.

לסיכום עד כה: צה"ל הפציץ 30 יעדים של חמאס והג'יאד האסלאמי. 25 יירוטים היו עד כה לכיפת ברזל. היום נודע לראשונה כי צה"ל הביא לעוטף עזה את דגם "כיפת הברזל" המתקדמת ביותר המערכת החדשה מסוגלת ליירט פצמרי"ם קצרי טווח מה שהמערכת הישנה לא הייתה מסוגלת ואכן היום בבוקר יירטה המערכת את ירי הפצמרי"ם בישובי העוטף.

רוה"מ בנימין נתניהו אמר הבוקר: כי ישראל תגיב בחריפות על הירי בעזה אנו רואים בחומרה את הירי. שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר: כי צה"ל יכאיב לחמאס בדיוק היגן שהכי כואב לו. בכירים במערכת הביטחון אמרו כי צה"ל לא שולל חיסול בכירים בחמאס אם הירי לא יפסק.

הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו יכנס את הקבינט הבטחוני לצורך התייעצות על המצב ברצועת עזה.

צפו ההפצצות בעזה.

(צילום תמונה:פלאש 90)

 



0 תגובות